16 Ocak 2010 Cumartesi

monologlar-1

- neden böyledir?
- 'neden?'i yok! böyle olması gerekir...
- deliriyor muyum?
- HAYIR! delirmek başka bir şey olsa gerek, delirme ihtimalini düşünecek kadar aklı başındasın!
- oysa...
- oysa NE?! oysası mı var bunun? hala oysa ha!
- ah! canımı senin kadar kimse yakmıyor biliyorsun değil mi? başkalarına neden aramıyorum da "neden" asıl buna diyorum!
- yakmak zorundayım. başkaları yakmasın diye ben yakmak zorundayım canını! HİÇ bilmez misin; en çok en yakınındaki yakar canını; seni kendi gibi gören alır hayatın acısını...
- SEN BENİ KENDİ GİBİ GÖREN DEĞİLSİN! SAÇMALAMA SEN BENSİN!
- iyi ya benden daha başka kim görebilir ki seni 'kendi gibi' 'KENDİN GİBİ!' ???
- hah! "kendim gibi" mi! ben kimim sen biliyor musun beni? sen biliyor musun kendini?
- aynaya her baktığında başkasını görmen benim suçum mu oldu şimdi? belki sen başkalaşmalarınla SENSİNDİR! herkes başkası olamaz ya her seferinde...
- ne yani, başka başka olduğum her saniye bile ben olduğumun kanıtı mı diyorsun? peki benim kim olduğumu açıklayabildiğin gibi kendini de açıklayabiliyor musun?..
- BU NE SAÇMALIK! BEN SENİM, BEN BENİM!
- evet her saniye değişen bir benin içindeki her saniye değişen bir S(B)EN!.. Beni delirtiyorsun! Bu sayıklamalarından kurtulamıyorum. Her soruya verecek bir cevabın olmak zorunda mı! Ah, doğru ya bu bir otokontrol mekanizması, artık 'oto'luktan çıkmış bir otokontrol! Peki sen bensen, kontrol dışına çıkmışklığın ne? SUS VE BU KEZ OLSUN BANA CEVAP VERME! (yalvarırım sus...)
- ...
...
...
...
- ÖYLE MİYDİ SAHİDEN?
- ...
- SANA SORUYORUM ÖYLE MİYDİ?
- ...
- NEDEN SUSUYORSUN! BİR ŞEYLER SÖYLESENE! SUSMA ÖYLE!
- ...
- NERDESİN?
EY BEN NERDESİN?
HEY SEN NERDESİN?
SEN DE Mİ DUYMUYORSUN ARTIK BENİ!(...) sen de mi görmüyorsun halimi?(...)
artık kendime bile duyuramıyorum kendimi! artık kendimde bile YOKum. HİÇLİK hali...
(...)
LÜTFEN BİR ŞEY SÖYLE! YOK OLMAK İSTEMİYORUM BU KOCA BOŞLUK İÇİNDE!
(...)
NEFES ALAMIYORUM! N'OLUR BİR ŞEY SÖYLE!



30 Kasım 2009

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder